SurfShop 2020: Koji se benefiti kriju iza online plaćanja karticama?

No Comments

Interesovalo nas je kako izgleda proces aktivacije online plaćanja na internet prodavnici i koji se benefiti kriju iza toga. Tim povodom u goste smo pozvali Nikolu Mehandžića, direktora razvoja poslovanja u kompaniji Mastercard.

Nikola je u ovoj kompaniji počeo sa radom 2012. godine i od tada je zadužen za razvoj poslovanja u oblasti digitalnih plaćanja i e-trgovine, kao i za primenu tih rešenja na ovim brzorastućim i dinamičnim tržištima.

Sa nama je podelio priču o neizostavnom elementu svake internet prodavnice i njegovom uticaju na korisničko iskustvo potrošača, ali i na poslovanje trgovaca, koju možeš poslušati u novoj epizodi SurfShop podcasta.

Prijave za SurfShop program otvorene su do 1. oktobra.

Previous Post
SurfShop 2020: Kako izgleda proces razvoja brenda i vizuelnog identiteta?
Next Post
SurfShop 2020: Pozicioniranje domaćih brendova na internetu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu