SurfShop 2020: Kako izgleda proces razvoja brenda i vizuelnog identiteta?

No Comments

Ilija Dragišić, osnivač brending agencije DIMIS creating & improving brands i predsednik Udruženja mladih privrednika Srbije bio je gost još jedne epizode podcasta, koji organizujemo povodom nadolazećeg SurfShop programa.

 

Ilija je osoba koja se više od 9 godina bavi brendiranjem, a njegovu uzbudljivu preduzetničku karijeru opisuje i to da je odmah nakon završenog fakulteta osnovao svoju kompaniju koju i dalje vodi.

 

Imali smo prilike da razgovaramo o tome šta je brend i zašto je brend važan segment poslovanja i promocije, kao i o tome u kakvom su odnosu brend i online prodavnice.

 

Više o logotipu, brendingu, vizuelnom identitetu, karakteristikama, ali i procesu razvoja brenda pogledaj u novom SurfShop podcastu.

 

📌 Zahvaljujemo se partnerima iz Impact Hub Belgrade, koji su nam omogućili da snimimo ovu epizodu u njihovom multimedia studiju.

Previous Post
SurfShop 2020: Snažan brend je pola posla
Next Post
SurfShop 2020: Koji se benefiti kriju iza online plaćanja karticama?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu